Bomber och granater! Kitehelg på Junkön i september!!

Kommande events och kite relaterade händelser läggs in här, rensas manuellt.

Moderator: Ola

Re: Bomber och granater! Kitehelg på Junkön i september!!

Inläggav henrik » 28 jul 2010, 06:39

Det är en så grymt bra spot, nice bild.
henrik

Inläggav macke » 01 aug 2010, 23:41

Coolt Bjarne! Rätt högt ser det ut som! Sofias bräda blir grym. Ska kolla upp vad som gäller när jag köper biljetterna. Blir skitkul! Grattis förresten. Ha de!

Mvh Macke
macke

Inläggav Per » 19 aug 2010, 13:01

Låter kul som bara den! Vilka tider gäller för fredag/söndag?

/Per o Iris
Per

Inläggav Bjarne » 22 aug 2010, 11:27

Vi räknar med att åka ut fredag morgon, kl9 om möjligt/lämpligt. Hem söndag mellan 16 och 18 beroende på väder och vind så klart.

Vilka mer kan ställa upp med båt? Det skulle underlätta mycket om vi slipper lägga halva fredagen/söndagen på att köra skytteltrafik med vår båt.

Inkluderande Per och Iris (varmt välkomna!) räknar jag till 10 anmälda i nuläget. Det finns fortfarande gott om plats för fler, så fortsätt skicka in anmälningar!
Jag kommer summera läget helgen innan (v35) och komma med mer information då angående mat, båtresor, tider, packlista m m.

/Bjarne
Bjarne

Inläggav Ola » 30 aug 2010, 11:32

Tja,

Kollade upp vad båttaxi går på:

Hej Ola,

Pris för transfer, antar att du menar notviken på Junkön 4500:- inkl moms ToR. Ni kan vara max 12 pers. dvs 187:- per väg vid 12 persd.

Hälsningar
Robert Gabrielsson
Condorshipping AB
www.Condorshipping.se
Luleå Ribcharter AB
Ola

Inläggav Daniel Nyberg » 30 aug 2010, 12:35

Hälsningar från mallorca! Jag skulle gärna följa med på äventyret. Men jag landar först kl 10:20 på fredag. Om någon ska åka efter 12:00 vill jag hänga på! Gör ett inlägg eller ring om det är någon som åker då! \daniel. +46 70 6554550
Daniel Nyberg

Inläggav Anders » 30 aug 2010, 20:03

Hej
Jag tycker att taxi låter som ett vettigt alternativ beroende på hur många vi blir.

/Anders
Anders

Inläggav Casper77 » 31 aug 2010, 10:11

Hej alla Lule kitare !!
Detta är en förfrågan från Jörgen Nilsson Skellefte kitare, Jag såg nämligen att Ni har en skön helg på gång nu i September och tänkte fråga om det finns möjlighet att få haka på. Skulle bli otroligt roligt att få kita tillsammans med Er allihopa. Vi är inte så bortskämda här i Skellefteå, fast vi har haft rekord i sommar och faktiskt vid något tillfälle varit hela 6 kitare ute, så sakta men säkert blir vi fler. Jag hoppas på ett positivt svar :D

MVH Jörgen
Casper77

Inläggav Ola » 02 sep 2010, 07:55

Tja,

Har väldigt körigt just nu och svårt att komma loss på fredag. Tänkte satsa på att komma ut på lördag morron istället.
Är det någon annan med samma önskemål så kan man försöka lösa transport av ett gäng då?
Det funkar säkert att du åxå kommer Jörgen, hur många platser finns kvar i stugan Bjarne? Annars finns ju alltid tält :-)

/Ola
Ola

Inläggav Sofia » 02 sep 2010, 21:02

Självklart är du välkommen att hänga på Jörgen. Om jag har rätt info så finns det tolv sängplatser och med dig är vi elva anmälda. Sen finns det ju massor med golvyta om det kniper.

Idag fick jag domen från min sjukgymnast, ingen kite för mig :-(
Han tyckte att jag borde kunna hoppa på benet utan att få alltför mycket smärta och jag måste hålla med om att han har en poäng där... så jag får hålla mig till bilder och film.

Återkommer med mer info.
Sofia

FöregåendeNästa

Återgå till Händelser/Events